Pristatome jums visiškai naują „Sigma“ vizualinį identitetą! Nuo pat įkūrimo 1961 m., „Sigma“ ir toliau diegia naujoves bei tobulina optinės inžinerijos standartus. Su naujuoju vizualiniu identitetu, „Sigma“ dar kartą pabrėžia savo gamybos filosofijos esmę ir išreiškia norą klientams teikti išskirtinius gaminius bei paslaugas. Fotoaparatų ir fotografijos sąsajos su mūsų gyvenimu nuolat keičiasi, nes pramonė nuolat evoliucionuoja ir kartais patiria revoliucinius šuolius. Tuo pat metu esminis fotografijos pagrindas – įamžinti akimirkas ir jomis dalytis – išlieka nepakitęs. Naujasis „Sigma“ vizualinis identitetas atspindi nepalaužiamą įsipareigojimą remti šį siekį pasitelkiant išskirtinį meistriškumą ir kūrybiškumą.
Ryškiausi pokyčiai yra susiję su „Sigma“ tekstiniu ženklu ir simboliu. Naujasis simbolis – tai šiuolaikiškai atnaujintas simbolis, naudojamas nuo pat „Sigma“ įkūrimo. Jis paremtas graikiška raide Σ, kuri atspindi įmonės pavadinimą („Sigma“) ir simbolizuoja pagrindinę jų gamybos filosofijos idėją: kiekvienas gaminys yra technologijų, patirties, aistros ir visų, dalyvaujančių jį kuriant, suma. Naujasis vizualinis identitetas bus palaipsniui diegiamas visuose „Sigma“ gaminiuose, oficialioje „Sigma“ interneto svetainėje, socialinėje žiniasklaidoje ir gaminių pakuotėse.
Visa „Sigma“ gamyba vykdoma Japonijoje: visi objektyvai, fotoaparatai ir kiti gaminiai yra gaminami „Sigma“ gamykloje Aizu mieste, o „Sigma“ tiekimo grandinė sutelkta Tohoku regione. „Sigma“ įsipareigojimas viską išlaikyti vietoje lėmė unikalų meistriškumo, praktinių žinių ir technologijų lygį, kuris šiandien apibūdina „Sigma“ gaminius.
Daugiau apie meno projektus ir naujausią informaciją apie juos rasite adresu: www.sigma-imaging.lt/art-projects